Choć produkty Apple takie jak iPady są bardzo wytrzymałe i należą do najlepszych na rynku, to jednak nie są wolne od ewentualnych usterek związanych z intensywną eksploatacją sprzętu lub jego uszkodzeniem mechanicznym. W celu naprawy usterek warto skorzystać z usług autoryzowanego serwisu marki. W jakich sytuacjach warto go odwiedzić i jakie uszkodzenia należą do najczęściej naprawianych w iPadach?

Pobita szybka lub wyświetlacz

Jednym z najpopularniejszych powodów, dla których odwiedza się z iPadem serwis są rozbite szybka lub wyświetlacz. Najczęściej dochodzi do tego podczas upadku lub uderzenia sprzętu. Wyświetlacz LCD w iPadzie to wewnętrzna część ekranu. Jeżeli dojdzie do jego rozbicia, to często przestaje działać dotyk. Niezależnie od tego, czy będzie on działał, czy nie, to warto jak najszybciej odwiedzić autoryzowany serwis. Użytkowanie iPada z rozbitym wyświetlaczem może powodować dodatkowe uszkodzenie urządzenia, co zwiększa koszty naprawy.

Z iPadem warto odwiedzić serwis także wtedy, gdy uszkodzeniu ulegnie szybka. Jej celem jest zabezpieczenie wyświetlacza, a na jej powierzchni mogą powstawać zarysowania, pęknięcia i odpryski. Kolejne uderzenie może doprowadzić do uszkodzenia wyświetlacza, co wiąże się z większymi kosztami. W związku z tym jakiekolwiek uszkodzenie szybki warto zgłosić do serwisu i ją wymienić.

Zalanie urządzenia

Kolejnym powodem, dla którego warto udać się do serwisu Apple jest zalanie iPada. Każde zalanie sprzętu cieczą może doprowadzić do jego trwałego uszkodzenia, w wyniku czego można stracić zapisane dane. Ryzyko strat wzrasta wtedy, gdy iPad zalany zostanie słodzonym napojem lub wodą morską, jednak zalanie czystą wodą również może mieć opłakane skutki. Niezależnie od tego, czy próbujemy wysuszyć iPada we własnym zakresie, należy niezwłocznie zgłosić się do serwisu. W ten sposób można uniknąć kosztownych napraw w przyszłości, które byłyby konsekwencją zalania. Im szybsza wizyta w serwisie, tym większe prawdopodobieństwo poniesienia mniejszych kosztów.

Problemy z systemem

Czasem może dojść także do sytuacji, w której użytkownicy mają problemy z prawidłowym działaniem systemu iOS. W większości przypadku jesteśmy w stanie poradzić sobie z tym sami, jednak zdarza się, że potrzebna jest wizyta w serwisie. Problemy z systemem mogą wynikać z braku aktualizacji lub próby wgrania niewłaściwych, lub nieautoryzowanych aktualizacji do urządzenia. Jeżeli nie jesteśmy w stanie zapanować nad wszystkim we własnym zakresie, to warto odwiedzić autoryzowany punkt Apple. Dobrym wyborem będzie serwis Apple w Warszawie, gdzie urządzenia można oddać osobiście lub w ramach wysyłkowej naprawy.

Inne popularne uszkodzenia

Tak naprawdę do serwisu Apple z iPadem możemy udać się zawsze wtedy, gdy ulegnie on uszkodzeniu, nie działa prawidłowo lub coś budzi nasze wątpliwości. W takich punktach pracują prawdziwi specjaliści, którzy wesprą klienta swoim doświadczeniem i wiedzą. Ewentualne naprawy przeprowadzane są tylko z wykorzystaniem oryginalnych części, co daje klientom dodatkową gwarancję jakości wykonanej usługi.

Do innych popularnych powodów, dla których warto odwiedzić serwis, należą:

  • wymiana baterii;
  • uszkodzony aparat;
  • uszkodzony panel dotykowy;
  • wygięcie urządzenia;
  • złamanie urządzenia.